Pilarka spalinowa Stihl MS 261 C-M VW

Cena: 3 000,00 zł 3000.00
Cena netto: 2 439,02 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: STIHL
Kod produktu: 616-026

Opis

Poręczna, mocna, profesjonalna pilarka spalinowa STIHL z systemem M-Tronic, elektrycznie ogrzewanym uchwytem i układem ogrzewania gaźnika. System precyzyjnie reguluje czas zapłonu i dozuje odpowiednią ilość paliwa, uwzględniając warunki zewnętrzne. Zapewnia zawsze optymalną moc silnika. Filtr HD2, pompa olejowa z regulacją wydajności i praktyczne wyposażenie takie jak: tłumik ze stali nierdzewnej, praktyczne nakrętki i łatwo demontowalna pokrywa za pomocą trzech złączy. Do 20 % mniejsze zużycie paliwa i do 50 % mniejsza emisja spalin w porównaniu z dwusuwowymi silnikami STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Pilarka z systemem M-Tronic pracuje optymalnie w i zapewnia najlepsze wyniki pracy podczas okrzesywania, trzebieży oraz ścinki drzew w średniej wielkości zasobach leśnych.

Dane techniczne

Moc kW/KM 3/4,1
Pojemność skokowa cm³ 50,2
Ciężar kg 1) 5,1
Poziom mocy akustycznej dB(A) 2) 116
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 2) 104
Wartość drgań strona lewa / prawa m/s² 3) 3,5/3,5
Podziałka piły łańcuchowej .325 "

1) Bez paliwa, prowadnicy i piły łańcuchowej
2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A)
3) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s²

Wyposażenie seryjne

STIHL M-Tronic (M)

System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.

Zawór dekompresyjny

Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.

System filtrów powietrza o długiej żywotności

System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.

Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W)

Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) zapewnia operatorowi bezpieczną i komfortową obsługę pilarki w okresie zimowym w niskich temperaturach. Na uchwycie przednim i tylnym znajduje się wytrzymała i odporna na ścieranie folia termiczna. Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) można włączać zależnie od potrzeb. Dzieki tej innowacji uchwyty pozostają ciepłe i suche.

Dźwignia kombi

System M-Tronic rozpoznaje fazę rozruchu na ciepło i na zimno, dlatego na dźwigni kombi znajduje się tylko pozycja startowa. M-tronic dozuje dokładnie taką ilość paliwa jaka jest w danej chwili potrzebna. Ogromną zaletą tej technicznej innowacji jet fakt, że użytkownik może natychmiast przystąpić do pracy i to na najwyższych obrotach. Dzięki uzyskaniu optymalnego przyspieszenia po kilku sekundach pilarka łańcuchowa jest całkowicie gotowa do pracy.

Nakrętka z zabezpieczeniem przed zgubieniem

Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem. Duża zaleta dla użytkownika.

Pompa olejowa z regulacją wydajności

Pozwala na dokładne, odpowiednie do potrzeb smarowanie. Oznaczenie E gwarantuje doprowadzenie odpowiedniej ilości oleju w każdych warunkach roboczych. Profesjonaliści dozują dokładnie. Pompa umożliwia redukcję zużycia oleju do 50%.

Silnik STIHL 2-MIX

Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.

Ogrzewanie gaźnika(V)

Ogrzewanie gaźnika (V) ułatwia pracę w okresie zimowym przy niskich i siarczystych mrozach. Ogrzewanie gaźnika (V) z systemem przełączników termicznych skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika podczas zimowych prac.

Czterokanałowa technika STIHL

W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.

System antywibracyjny

Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej. Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.

Boczny napinacz piły łańcuchowej

Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i ostrymi zębami zderzaka oporowego.

STIHL Ematic-System

System STIHL Ematic składa się z prowadnicy Ematic, piły łańcuchowej Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. redukcją ilości tłoczonego oleju. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera dokładnie w te miejsca piły łańcuchowej, gdzie jest najbardziej potrzebna. Umożliwia to redukcję zużycia oleju smarującego piłę łańcuchową do 50%.

STIHL ElastoStart

Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.

Układ wstępnego ogrzewania gaźnika

Pilarki łańcuchowe STIHL wyposażone w układ wstępnego ogrzewania gaźnika są niezawodne nawet wtedy, gdy na dworze jest zimno: w zimowym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika. Rozwiązanie takie skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika. Przestawienie z trybu letniego na zimowy jest bardzo proste i sprowadza się do jednego ruchu ręki.

Praktyczny korek zbiornika

Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć - bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.

Filtr HD2

Nowy filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Nowy filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Okrągły kartusz filtra można zdemontować bez użycia narzędzi. 

Zastrzega się prawo do zmian technicznych, specyfikacji, wyposażenia standardowego i dodatkowego oraz zmian cen.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl