Reklamacje i zwroty

Firma Sprzęt-Poż w celu świadczenia usług najwyższej jakości służy Państwu pomocą w zakresie reklamacji i zwrotu towarów. Wszelkie wady towaru należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby głównej firmy pod adresem 

1. Centrala i magazyn Opole  (woj. Opolskie)
ul. Władysława Jagiełły 17e, 

45-920 Opole
tel/fax. (77) 402-80-25,  (77) 402-80-26
@: biuro@sprzet-poz.pl

Godziny otwarcia:
PN-PT 08:00 - 16:00
SB-ND: NIECZYNNE

W celu dalszego poinstruowania procesu reklamacji oraz zwrotu towaru. Firma Sprzęt-Poż będąc dystrybutorem i pośrednikiem na linii klient - producent, wszelkie reklamacje kieruje bezpośrednio do producenta towaru. Termin realizacji reklamacji jest uzależniony od indywidualnego przypadku i wady towaru.

Jeśli towar otrzymany drogą pocztową lub kurierem nosi znamiona uszkodzenia opakowania, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i poinformować o zaistniałej sytuacji firmę Sprzęt-Poż. Kurier ma obowiązek w Państwa obecności otworzyć opakowanie w celu zweryfikowania uszkodzeń i zawartości. 

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni (zakupiony przez sklep internetowy).

UWAGA!!!
NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócił ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl