Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania czyli FAQ:


1. Czy istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście?

- Oczywiście, zapraszamy do siedziby głównej firmy w Opolu
ul. Władysława Jagiełły 17e, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 16.00 oraz w soboty od 9.00 - 13.00

2. Czy w Państwa sklepie mogę zapłacić kartą kredytową?

- Tak. Zarówno w naszym sklepie internetowym jak i w siedzibie firmy istnieje możliwość płacenia kartą. W sklepie internetowym istnieje również opcja płatności przelewem i za pobraniem.

3. Czy trzeba się rejestrować  w sklepie aby dokonać zakupu 

- Nie. Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie trzeba  się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia są podawane podczas zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będzie trzeba za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

4. Jaką firmą spedycją wysyłane są przesyłki ?

- Wszytkie przesyłki wysyłam firmą FEDEX gdzie mamy podpisaną umowę na dostarzenie przesyłki z dnia na dzień. 

5. Czy zajmują się Państwo montażem gaśnic?

- Nie. Nasza firma zajmuje się jedynie sprzedażą towaru oraz doradztwem.Nie wykonujemy również przeglądów gaśnic.

6. Czy isnienie możliwość zakupu na raty ? 

- Oczywiście isnieje tak możliwości wystarczy wybrać w koszyku odpowiednią płatności - iRaty. 

7. Po przez jaki bank udzielają Państwo rat i jakie jest oporocentowanie ?

- Rat udziela bank Santander, a oprocentowanie jest zależne od długości kredytowania które można obliczyć przy składaniu wniosku. 

8. Czy wasza firma wykonuje przegląd sprzętu do pracy na wysokości np. szelek  bezpieczeństwa ?

- Tak świadczymy taką usługę w naszej siedzibie.

9. Jak długo muszę czekać na relizację zamówienia ze sklepu internetowego jeśli towar jest niedostępny ?

- Wszyscy nasi konsultanci są w stałym kontkacie z producentami i informują klientów na bierząco o czasie relizacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
platforma finansowa
Sklep internetowy Shoper.pl