Gwarancja
  1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, powinien odesłać go przesyłką pocztową lub kurierem na adres firmy, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym ze Sprzedającym. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, opis przyczyny reklamacji oraz wszelkie dokumenty z nim związane. Przesyłka musi być odesłana w oryginalnym opakowaniu producenta (jeśli był w taki spakowany). Towar uszkodzony zostanie naprawiony/wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
  4. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni.
  5. W przypadku o którym mowa w pkt.4 Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni.
  6. Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.
single pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl