Kamera termowizyjna do hełmu HEROS-TITAN
Wystaw opinię o produkcie
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: 667-199
Koszty dostawy wybranego produktu
-
Kurier Fedex 16,00 zł
-
Kurier paleta 170,00 zł
-
odbiór osobisty (Opole) Darmowa
odbiór w siedzibie firmy
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Specjalistyczne SPRZĘT-POŻ Sp. z o.o. . Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
Kamera termowizyjna zintegrowana z hełmem HEROS titan
Nowa kamera termowizyjna, która ma możliwość montażu na hełmie bojowym HEROS-titan jest rozwiązaniem unikalnym na skalę światową. Urządzenie jest po prostu przymocowane do hełmu, a bieżące pole widzenia jest przenoszone na wyświetlacz w postaci obrazu termograficznego. Zintegrowana latarka nahełmowa to mocny punkt w funkcjonalności hełmu. Dzięki możliwości podłączenia kamery termowizyjnej i latarki bezpośrednio do hełmu, strażacy mają optymalne wsparcie w poszukiwaniu osób zaginionych oraz wykrywaniu źródeł pożarów i pożarów ukrytych. Duża zaleta: ratownicy mają wolne ręce przez cały czas.
- Wysoka rozdzielczość 384 x 288 pikseli
- Rozmiar wyświetlacza 2,5 "(cale) w formacie 4: 3
- Zakres pomiaru od -15 °C do +550 °C
- Mała masa 427 g (w tym baterie)
- Zintegrowana latarka nahełmowa z 2 wysokowydajnymi diodami LED o 280 Lumenach (w kombinacji lub może być używana oddzielnie)
- 2,5 godziny czasu pracy
- Pięć kolorów (palet)
- Obsługiwane przez dwie baterie litowo-żelazowo-fosforanowe
- Ochrona Ex (certyfikacja w toku)
- Proste mocowanie za pomocą kliknięcia do przedniej osłony hełmu.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.